17 Ocak 2017 Salı

hayal meyal hatırladıklarım (5)


  Bir iki parça oyuncakla mutlu olmak güzeldi ama zaman zaman korktuğum olaylar da oluyordu.Tam ne olduğunu hatırlayamıyorum ama amcam bizim evin 5-600 m aşağısında inşaatta çalışıyormuş.O arada bi bayanla görüşmeye başlamış.Daha sonra da babamında haberi varmıydı bilmiyorum ama kızı kaçırmışlar.Bir akşam babamda evdeyken takım elbiseli 2-3 kişi eve geldiler silahlıydılar.Silahtan anlamam ama pırıl pırıl gümüş renginde 14 lüydü.Babamı götürdüler.Daha sonra babam eve baya bi hırpalanmış olarak geldi.Hem babamı aldıkları o an hemde babamın geldikten sonra ki hali,o görüntü beni baya bi korkutmuştu..Daha sonra bu konuyla ilgili nerdeyse hiç konuşulmadı ama şimdi yengem olan o kızın akrabaları ve hatta
komşularımızında memleketlisi olarak hatırlıyorum o
kişileri.Eve çocuklarına karşı sert otoriter ama dışarıya karşı da kuzu gibi olan babam şikayetçi falan olmadı sanırım.Ya olay uzamasın diye ya korkudan yada işinden atılırım korkusuyla..içini bilemiyorum tabi.
   Yine bir gün yolun kenarında oynarken aşağıdan yukarı doğru bir taksi geliyoru.Birden gözüm karardı aklıma ne geldi yada o an ne düşündüm bilmiyorum yerden taş aldım ve arabaya attım.atışımla beraber baya bi korktum içinden yine bizim üst komşular çıktı kızdılar ama aslında ben onların kızmalarından değil babama söylerlerse babamın bana nasıl kızacağını yada beni ne kadar döveceğini düşündüm elim ayağım titremeye başladı.babamın bir bağırmasıyla aklım giderdi sanki.
   Bir gün de ne suç işlediğimi bile hatırlamıyorum ama annem beni sanırım şikayet etmişti beni tokatladı bende çocukluk aklımla hırslandım 3-4 yaşındayken ne kadar ters konuşup küfür edebilirsem işte..ettim beni daha kötü dövmeye başladı yatağın üstüne beni bi kaç sefer attı..zıp zıp zıpladım yatakta.Bunu çok iyi hatırlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder