15 Ocak 2017 Pazar

hayal meyal hatırladıklarım (4)


 Oyuncaklarım vardı vazgeçemediğim,kaybettiğimde çok üzüldüğüm,seviyordum onları.teneke den resim baskılı ama bana sanki gerçek gibi görünen bir otobüsüm vardı.bizim evin karşısında boş arazi vardı ekin ekmişlerdi.orda oynarken kaybettim onu çok üzülmüştüm.ekinler biçildi nasıl olduysa kenarda biyerde bulmuştum onu.ne kadar çok sevindiğimi şimdiki gibi hatırlıyorum.

  plastik traktör ve plastik kamyonum vardı.o günkü
minicik aklımla ön tekerleklerinin gerçek gibi dönebilmesi için telle direksiyon yapmaya
çalışırdım.bazen başarırdım ama traktörüm ve kamyonum orjinalliğinden çıkardı tabi :) yine tenekeden resim baskılı polis arabam vardı.oynarken mutlu olduğum.kamyonumla kum toprak taşırdım..bilmiyorum belkide bilinç altıma yerleşen bu oyuncağım  19 yaşımda gerçek oldu.detaylarını daha sonra ki zamanlarda anlatacağım AS 600 1969 model damperli bir kamyon sahibi oldum ve kum çakıl ve şehir içi nakliyesi yapmaya başladım.askere gidene kadar devam ettim.
   sevdiğim oyuncaklarımdan biri de plastik su tabancam.onuda çokseviyordum ama malesef onuda kaybettim,ama bir gün annem koltukların yerini değiştirdiği bir zaman koltuğun arkasından arkasından çıkmıştı yine çok sevinmiştim.ama bir müddet sonra yine kaybettim yine üzüldüm ama bu sefer bi yerden çıkmadı tabi.
  bu oyuncaklarım belki çok lüks değildi ama benim için çok değerliydiler.fazlada bir oyuncağım olmadı zaten..

ama nankör olmıyım..4-5 yaşlarındaydım sanırım babam bir gün 3 tekerlekli bisiklet almıştı.oyuncağın kralı oydu benim için.ışıl ışıl eden dreksiyonu simsiyah parlayan dişli lastikleri vardı.evde de dışardada üzerinden inmiyordum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder